Re: OT: Hydraulický problém - vyřešeno

Úterý Leden 9 11:09:18 CET 2024

Není z jednoho kusu. Taky jsem nad tím bádal, protože jsem potřeboval,
aby otvírala při větším rozdílu tlaku. Tak že v ní vyměním pružinu.
Nakonec jsem to vzdal a dám tam elektromagnetický ventil.
Jednu jsem rozříznul, jen nevím, jestli bych někde našel fotku.To
mosazné těleso je ze dvou částí, je sešroubované, Závit je namazaný
nějakým tmelem, takže pro povolení by to asi bylo potřeba hodně nahřát.
Ale nevím, jakou teplotní odolnost ten tmel má. Po sešroubování je to
celé přebroušené, proto to není vidět. Třeba by se to rozhraní dalo
najít lupou.

Anděl