Re: [OT] odkud je JLC -> Re: Čím hlídat Li aku?

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Leden 8 16:53:40 CET 2024

Celý název je JLCPCB v daleké číně. Sklad součástek mají LCSC. A stejná
firma má i návrhový soft EasyEDA.

Umí obsloužit jak právnické, tak i soukromé osoby - ty bez vyřizování
celních formalit.

Kdysi jsem chtěl dělat, pak koupit, osazovačku, pec,.. celou linku.
Nejlevnější osazovačka i se skladem je v číně. Akorát ty černý šušně
najít na tom jejich webu není někdy úplná prdel, ale lepší se to.
Problém mají občas s orientací diod, nebo si myslíte že střed vaší
součástky v kicadu je shodný s jejich středem součástky a on kupodivu
není. Něco umí spravit sami, něco jde spravit přes webové rozhraní, ale
je to asi jako spravovat auto přes výfuk.

Ale jinak dobrý, použitelný, poštovný levný, sice to není "free"
aliexpres, ale když seš línej to bastlit, tak to dáš a nemusíš remcat že
je to drahý.