Re: 1-wire "správně"

Pondělí Leden 8 16:27:52 CET 2024

Zajímavá zkušenost. Mě tady zbylo jedno teplotní čidlo 1-wire od
tepelného čerpadla. Když jsem po pár letech instaloval TČ od stejného
výrobce u přítelkyně a připojil jsem tam tohle čidlo pro sledování
teploty okolí, nešlo to. Tak jsem volal kamarádovi, který ta TČ vyrábí,
co se děje. Prý víš, s těmi čidly byly problémy, stačilo nějaké rušení a
už to nechodilo. Tak tam dáváme termistor.
No docela mě s tím překvapil. Nevím jak vypadají jiné instalace TČ, ale
u mě to je do 5 metrů a nevidím důvod, proč by někdo tahal čidlo třeba
100 metrů daleko.
Já jsem taky uvažoval, že tahle čidla do něčeho použiju, ale měl jsem
zase strach, jestli by to s nestíněným kabelem prošlo na EMC. Tak jsem
to vzdal hned ze začátku.

Anděl