Re: 1-wire "správně"

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Leden 8 14:07:02 CET 2024

Tak to je opravdu zajímavé, a asi dost spolehlivé řešení!

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby