Re: Zemřel Niklaus Wirth

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pondělí Leden 8 09:14:43 CET 2024

Ajaj, samozřejmě Ohrožení Britannicu, pardon. Je to jak odvrtají připájenou záslepku na barelu, tak tou dírou je tam vidět čtečka s páskou ve smyčce.

Aleš Procháska

________________________________
Od: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> za uživatele Petr Labaj <labaj na volny.cz>
Odesláno: pondělí 8. ledna 2024 0:56
Komu: hw-list na list.hw.cz <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: Re: Zemřel Niklaus Wirth

Tak to bude někde jinde.
Prolítnul jsem obě provedení toho Poseidonu. Staré s Gene Hackmanem a novější s Kurtem Russlem.
Ale ani v jednom to není.
Což je ale logické, tady padouch nebyl, zde se bojovalo s přírodou.

Myslel jsem, že to tedy bude ten film, jak padouch dal na loď barely a chtěl výkupné za jejich deaktivaci.
Bylo to Ohrožení Britannicu. Ale tam je padouch napřed jenom jako hlas a pak už ho mají. Takže na děrnou pásku tam není prostor.
Tak už nevím, co zkouknout.

PL