Re: Zemřel Niklaus Wirth

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Leden 8 08:17:02 CET 2024

Jasně, už to chápu. Jen mě překvapilo, že Vás nechali připojit Spectrum
k ADT4500.

Jinak pokud jde o ty W7, vím, že zase vyvolám flame, ale já je používám
především v dílně taky. Některý sw nemám na Linux a W10 jsou
nepoužitelné tím, že se mi nepodařilo je donutit k tomu, aby se
nerestartovaly kvůli aktualizaci něčeho, co vůbec nepoužívám. Jasně, jde
to odložit, ale pokud tam běží třeba několikadenní sledování dat a ty
pitomé desítky nerespektují, že prostě program běží několik dní a nikdo
s ním nic nemusí dělat a klidně se restartují, tak je to opravdu k
zlosti. W7 neobtěžují a fungují.

Martin Záruba