Re: Zemřel Niklaus Wirth

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Leden 7 22:00:05 CET 2024

Psal jsem na Spectru. Tam byl originál, který se případně
upravoval/opravoval a pak vždy znovu poslal
do počítače ADT4500. Zpětný přenos jsem k ničemu nepotřeboval.
I když ruční protahovací čtečku pásky jsem si pak (ale až později)
udělal taky.

Od té doby to dělám pořád stejně. Ať programuju na čemkoli, tak edituju
vždy na svém PC (je to ostuda, ale s W7)
a pro překlad to pak vždy přenesu na cílovou platformu.
Takže i když programuju pro Linux, tak zdroják a editor je vždy na těch
W7, překlad pak už na Linuxu.

Tu ruční čtečku mi pak buď někdo sebral, nebo jsem ji někde zapomněl.
Nedávno jsem se ji pokoušel
najít, ale neúspěšně. Tak se v nejbližší době chystám udělat novou.
Tentokrát už trochu pěknou, s díly vyfrézovanými na CNC a ne jako tehdy
s dírami, dělanými hřebíkem.
Našel jsem totiž krabici svých starých programů, které jsem si
zazálohoval na děrnou pásku jakožto
na nezničitelné médium (kromě povodně nebo požáru).

PL