[OT] Arduino

Neděle Leden 7 16:49:32 CET 2024

Tak to já jsem assembler musel opustit, když jsem přešel z klasické 8051
na 8051 Silabs. Jednak to v tom jejich IDE nefungovalo a v tom novém
Simplicity studio jsem to ani nezkoušel, ale assembler u silabsů už není
na přesné časování. Ten procesor má pipiline a dokáže za různých
okolností udělat instrukci s různým počtem strojových cyklů. No já vím,
dá se to najít, ale když tady chodí časovače s rozlišením na jednu
periodu oscilátoru, tak ani není důvod.

Anděl