Re: Zemřel Niklaus Wirth

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Leden 7 11:47:03 CET 2024

No když ty nástroje dobře znáte, dokážete zoptimalizovat ledacos. Ale
FPC je založeno na LLVM, takže se dá předpokládat, že jeho efektivita
bude podobná jako u clang.
Ono tady cokoli srovnávat je ošidné. Nedávno jsem tady ukazoval, jak
napsat browser v C++ na 10 řádcích. Výsledný elf má jen 18kB, přitom to
umí vykreslit i javascriptové blbiny a přehrát video. Protože to natáhne
stovky MB knihoven (DLL).

Mrazík