Re: Rozborka měniče GW3648-EM + odstranění laku na desce

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Leden 6 22:44:20 CET 2024

Samozřejmě netuším, čím je lakovaná tato konkrétní deska.
Ale udivilo, že ochranný lak Plastik 70, který se používá na ochranu
elektroniky, jde dolů snadno isopropylem.
Dost mě to překvapilo, čekal jsem to vůči IPA odolné.

PL