Re: OT: Hydraulický problém

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Sobota Leden 6 12:41:30 CET 2024

Mam to zapojene podobne. Kdyz mi prestala fungovat klapka, tak jsem tam
zrovna misto ni dal servoventil a od te doby je klid. Otviram ho kdyz je
potreba natapet z vymeniku krbu. Pokud bezi cerpadlo na ohrev TUV je
potreba pochopitelne pohlidat aby byl otevreny. Jako bonus jsem tam pridal
mixovaci cerpadlo, ktere promichava nadrz TUV v pripade, ze je tam vysoka
teplota. Davam tam prebytky z FVE a diky tomu mixovacimu cerpadlu jsem
schopen natopit cely objem nadrze na vysokou teplotu a ucinnost natapeni z
FVE vyrazne vzrostla. Je totiz rozdil v ucinnosti jestli ohrivate vodu z 30
nebo 60 stupnu. TUV topi  na 80 a na vystupu mam mixovaci ventil aby do
potrubi slo max 60…

Jen pozor s tim mixovacim cerpadlem, je potreba ho vypinat v pripade ze je
odber na TUV protoze jinak to tlaci studenou vodu k odberu…

HP