Re: Vadné akumulátory vo vysavači Regulus PowerVac 2v1 [v2]

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Leden 5 20:58:56 CET 2024

Zdravím,

pár fotek za tisíc slov:

https://cloud.zapadlo.name/index.php/s/5wBBn9ngCBSHEEW

jako nože jsou použity fastony do pcb. Použil jsem kousek univerálky, do
ní zapájet ty fastony a celek zašroubovat do "kraba" jak jsme tomu se
synem začali říkat.  díry pro výstup vodičů od fastonů si designoval syn
sám, já bych to udělal jinak, ale jak to v životě bejvá, otec nemůže moc
kecat do činnosti syna aby mu to nezprotivil :-)

nakreslené je to ve webovém Onshape, takže kdo má účet, mohu nasdílet,
případně komukoliv poslat STL.

Petr