Re: Vadné akumulátory vo vysavači Regulus PowerVac 2v1 [v2]

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Leden 5 19:09:04 CET 2024

U toho batohu  ještě musíš vyřešit odpojení motoru při podpětí, protože lídl baterku snadno zničíte. Ona sice detekuje podpětí na každém článku zvlášť, ale když to zjistí tak jen svému parkside nářadí řekne datovou linkou vypni motor.
Lubor

> Od: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 05.01.2024 17:15
> Předmět: Re: Vadné akumulátory vo vysavači Regulus PowerVac 2v1 [v2]

Mluvil jsem dneska s kolegou, který je velký bateriový mág a rozebírač.
 Tak u těch Lidl baterek prý všechny standardní mají v sobě články 18650,
 verze Performance (to je ta s Bluetoothem) pak mají 21700.
 Pokud by se použila ta Lidl baterka jen jako zdroj dost kvalitních článků
 (snášejících vrtačkové proudy, tedy opravdu velké), tak ve 4Ah baterce
 je těch článků 10, tedy jeden vychází na nějakých 80Kč.

 Teprve teď jsem si všiml, že se jedná o ruční vysavač a ne o nějakého robota.
 Tak tomu by ten batoh určitě slušel.
 Takže by se nemuselo nic rozebírat, jen na 3Dprn vytisknout přechodku.

 PL

 *****