Re: mech: dvojpulsní bodovačka

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Leden 5 13:36:48 CET 2024

Proc hloupa...? ;-)

Priznam se, ze netusim...ta bodovacka byla primarne pro meho otce, ktery
s ni bodoval (chtel) plamenec a dalsi dily modelarske turbiny. Ja jsem v
tom figuroval jen pres elektriku a zasadni elektromechanicke zalezitosti.

Jestli to bylo kvuli tomu, ze se potreboval nekam dostat s tema bodama
(do nejake trubky/zahybu) nebo ze mu vysel lepe nebo nevysel nikam jinam
ten utahovaci sroub...myslim ale ze to je kvuli te prvni moznosti.

RV