Re: Elektrojiskorvé řezání drátem

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Leden 5 11:02:49 CET 2024

No to vypadá jako neco mezi. Není to drátem, ale ani masivní předlohou.
Zdá se, že tam nějakýma tyčinkama dělají cca to co se dělá drátem.

Všude je ohromné množství informací o EDM výrobě forem podle předlohy,
včetně průběhů, frekvencí, rychlosti odběru materiálu (inch^3/h). Ovšem
z uváděných hodnot plyne, že to by doporučovaný mosazný drát 0,25 mm
celkem spolehlivě přepálilo už pouhou střední hodnotou proudu:-)

A pak je tam něco o open source, ale chybí link na ten source.

PH