Pt1000 IC pro i2C

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Leden 5 04:22:46 CET 2024

Nevím přesně jak je to při malém rozdílu, ale vyzařování do studeného
prostoru závisí na T^4, což moc lineární není. No a při malých teplotách
a bez vakua, je samozřejmě majoritní vedení a konvekce.

Takže při výpočtu chladiče si vystačíme se zjednodušením na triviální
tepelný odpor, ale při zájmu o měření na nějaké tisícinky stupně...

PH