Pt1000 IC pro i2C

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Leden 4 23:19:19 CET 2024

Vypoctom sa da kompenzovat, ale I^2/R sa neda pouzit. Prispevok
stratoveho vykonu ku zvyseniu teploty je iny na roznych teplotach. Tie
iste miliwatty na jednej teplote budu mat iny vplyv ako na inej teplote.
A iny pre iny typ senzora.

Da sa to kompenzovat trochu mudrejsie. Odmeria sa odpor pri dvoch
roznych prudoch a potom sa da presne vyratat ekvivalentny odpor pri
nulovom prude. Vid dokument Guide to the Realization of the ITS-90,
Platinum Resistance Thermometry strana 33, vzorec 34

https://www.bipm.org/en/committees/cc/cct/guides-to-thermometry

resp. konkretny dokument
https://www.bipm.org/documents/20126/41773843/Guide_ITS-90_5_SPRT_2021.pdf

funguje to velmi dobre.

Zaujimave citanie je potom aj pokracovanie v kapitole 3 Guide to
Secondary Thermometry - Industrial Platinum Resistance Thermometers (2021)

b.