Pt1000 IC pro i2C

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Leden 4 18:36:31 CET 2024

No to bude ono:
- K termočlánku se snadno provizorně připojí nějakej měřák, ale vlastní
HW je moc složitej, takže zůstane u provizoria
- RTD se tak snadno použije ve vlastním HW, že je vlastní HW realizován
:-)

Těm DS18B20 jsem nikdy nepřišel na chuť, nelíbí se mi jejich protokol s
rychlým časováním. Nepodařilo se mi na něj vymyslet nějakou jednoduchou
vychytávku, jak to číst bez zakázání přerušení. Takže když digitální
čidlo, tak radši I2C a nejlíp teplota+vlhkost, třeba SI7020, nebo HS3004.

PH