Pt1000 IC pro i2C

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Leden 4 15:11:22 CET 2024

Souhlasím s tím, co napsal ten anonym.
Já bych tam vrazil K-termočlánek a nějakého toho osvědčeného MAXe. I za
cenu toho, že to budu muset honit po SPI.
Ten MAX se dělá i v provedení pro 1-wire, ale to už zase nebude možná v
každé drogérii.
Zase by se to ale dalo pěkně spářit s nějakými DS18B20, které tam možná
taky nějaké budou?

K-termočlánek má výhodu v minimálních rozměrech a hlavně v minimální ceně.
Je to tak levné, že to není třeba kupovat ani u Alího, ale možné to
koupit i u nás bez toho, že by pak rodina zemřela hladem.
A dělá se jak v provedení jen maličké kuličky na drátě, tak i v různých
přírubových provedeních atd.

A jak psal ten anonym - umí to číst kdejaký multimetr.
Takže ve fázi programování a testování lze snadno ověřit, že má
elektronika to měří a počítá správně.

PL