Re: Vadné akumulátory vo vysavači Regulus PowerVac 2v1

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Leden 4 14:48:38 CET 2024

svagr jen jednu, baterka kupovana nova, mrtvola tesne po zaruce.
sehnat nahradu komplet baterky "levne" se nepodarilo. jsem se celkem
divil, kdyz je to drazsi a hodne rozsirena znacka, tak se v cine neco
pokazde najde. provest upgrade vysavace na jinou, treba lidl atd. nejde,
protoze umisteni je uvnitr vysavace uplne na .. nesikovne :-)
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice