Pt1000 IC pro i2C

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Leden 4 12:03:39 CET 2024

Ciastocne nesuhlasim :-)

Zalezi samozrejme ako presne chces merat. Ak velmi presne, tak zalezi aj
na samoohreve senzoru, tie cipove maju ze 700 K/W (vid napriklad
https://www.vishay.com/docs/28899/ptsat.pdf )

Ak sa v rozsahu teplot meni odpor, pri napajani zo zdroja nekonstatneho
prudu sa meni prud senzorom, tym aj samoohrev a samozrejme chyba merania
teploty. V niektorych aplikaciach to ma zmysel. Ale nie je dolezita
absolutna hodnota prudu, ako pri starom priamom vycitavani, ale aby sa
hodnota nemenila.

Ale suhlasim, ze jednoduchsie je lepsie, ak ho netreba tak ho netreba.

b.