Re: Zalévací gel.

Aleš Filip konference.afilip na centrum.cz
Úterý Leden 2 13:20:58 CET 2024

Ahoj,

  Já si myslím, že nějaký vosk k tišťáku pořádně nepřilne, a stejně pod
něj navzlíná voda. Já bych se podíval do elchemka, jestli tam nemají
něco určené přímo  na toto použití, tzn. že to jde z tišťáku potom nějak
odstranit. Navíc součástky mohou topit, a vosk lokálně tavit do nějakého
polotekutého stavu. Další problém může být, že to bude obsahovat nějaké
látky, které způsobí korozi tišťáku nebo nožiček součástek.

--
Aleš Filip
/http://xanadu.khnet.info/

Původní zpráva od Miroslav Draxal: