OT Jak rozdelit na routeru provoz stejneho portu na dve ruzne IP

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Leden 1 16:52:00 CET 2024

Dekuji vsem za nasmerovani na reverzni proxy...uplne jsem zapomnel, ze
neco takoveho je, ale jeste jsem to nikdy nepotreboval tak to budu muset
trochu nastudovat.

Virtual host konfiguraci samozrejme pouzivam ...na mem serveru jedou dve
moje domeny a pred nedavnou dobou jich bylo celkem snad sest. Navic ten
apache nasloucha na vic IP kvuli historickym zarizenim, ale to by nemel
byt problem.

Jeste jednou diky.

RV