OT Jak rozdelit na routeru provoz stejneho portu na dve ruzne IP

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Leden 1 14:29:58 CET 2024

Tohle se da resit ruznou kombinaci reverznich proxy a ruznych http serveru.
Nebo pomoci "name based virtual hosting" na apache
https://httpd.apache.org/docs/2.4/vhosts/name-based.html

Takze: router neresi nic - ten predava traffic portu 80 a 443 dal
dovnitr na "neco".

1) A to "neco" je bud reverzni proxy cista, tj. nedela nic jineho a
podle domeny dotazuje vnitrni http servery.
2) Nebo je to web server se dvemi ruznymi vetvemi pres "name based virtual".
3) Je mozna i kombinace - hlavni apache vraci "vas" server pro vasi
domenu a reverzne-proxuje synuv server pro jeho domenu. Pak muzete mit
dva ruzne Apache s dvema ruznymi PHP.

Pokud mate odpor k PHP 7, delate 1 nebo 3
Pokud chcete syna na samostatnem apache, delate 1 nebo 3

V obou pripadech bych ja sel pres predstrcenou reverzni proxy, ktera by
nejjednoduseji mohla resit i HTTPS - automatizovane pres LetsEncrypt a
dal by po vnitrni siti posilala http requesty. Takovej domaci Cloudflare ;-)

J.