Maly switch s PoE uplink/downlink a managementem

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Únor 29 12:54:21 CET 2024

Dobry den

potreboval bych maly switch - 5 portu staci - ktery by umel management
pres cli/ssh, VLANy a byl napapajeny pres PoE at/af a aspon na jednom
porte by byl schopen poskytnout PoE out (at/af) .

Neco nejspis ma Mikrotik, videl jsem i nejake ubiqiti ale tam byl
management pres ten jejich cloud.

Nepouzivate neco takoveho co by jste mohli doporucit ?