Re: Takový hloupý problém - Eagle

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Čtvrtek Únor 29 10:23:06 CET 2024

Díky moc za spolupráci všem,

už mi to jeden ze zde přítomných poslal překonvertované do Eagle verse 7
a to se pak podařilo do Fusion 360 naimportovat bez problémů.
Pro příště si už budu pamatovat, že ten FINE trimr je ten blíž ke kraji
PCB. Pro jistotu jsem si to zapsal do mých všeobecných poznámek.

Zdraví PavelK