crosscompiler raspberry pi zero - navod ?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Únor 27 19:50:38 CET 2024

Patrně je potřeba udělat překlad se správnými hlavičkami a přilinkovat
správné knihovny. Tedy z RPi zkopírovat někam minimálně adresář /usr a
při překladu i linkování použít --sysroot=dir, kde dir je místo, kde to
máte zkopírováno. Možná to bude chtít i /lib.
Takhle pak musíte vyházet -I/systemove_hlavicky a -L/systemove_knihovny,
ono si je to najde samo. Viz dokumentace gcc.

Mrazík