zdroj/pripravek pro ozivovani/opravy pristroju napajenych z 230V ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Únor 27 18:08:33 CET 2024

Není tam "blackout" ten jezdec se pořád  dotýká závitů. Na mém
autotransformátoru je jezdec, který se dotýká buď jednoho závitu, nebo
dvou  najednou.  Takže ten jeden závit vlastně mūže být ve zkratu. Ten
jezdec má většinou na sobě i nějaký chladič. Docela dobře je ta konstrukce
vidět tady na té stránce... je to poslední obrázek dole:

diametral.eu/autotransformatory

U starých konstrukcí velkých nabíječů se autotransformátory používaly k
regulaci a poháněly je servomotory. servomotor na společné ose točil se
třemi transformátory najednou na každé fázi jedno autotrafo Ta regulace
byla relativně rychlá a spojitá.