zdroj/pripravek pro ozivovani/opravy pristroju napajenych z 230V ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 27 12:50:26 CET 2024

Staci na tu povalu natiahnut dve predlzovacky a dorobit dialkove ovladanie
servom.

Ale vazne, o tej kombinacii autotrafo a oddelovacie trafo som pocul uz
tolkokrat, ze sa cudujem, ze sa nerobi jednoducho izolacne trafo s tymi
odbockami+prepinacom na sekundari. Preco?

wek