Re: zdroj/pripravek pro ozivovani/opravy pristroju napajenych z 230V ?

glajc.hwnews na seznam.cz glajc.hwnews na seznam.cz
Úterý Únor 27 11:55:54 CET 2024

Mám v sérii objímku se žárovkou, kterou použiji podle potřeby 25-150W.
Případně pro měření osciloskopem ještě trafo 230/230.
Zatím ještě nikdo nevymyslel nic jednoduššího.

pg
---------- Původní e-mail ----------
Od: ajtservis <info na ajtservis.cz>
Komu: hw konfera <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 27. 2. 2024 10:23:06
Předmět: zdroj/pripravek pro ozivovani/opravy pristroju napajenych z 230V ?
"hezky den.
obcas se mi dostane na stul nejaka el_mrtvola na opravu, kde je napajeni
z 230V, spinany zdroj. ted treba mega_nabijecka pro plosiny. pri prvnim
zapojeni spadnul jistic, coy se urcite nechce. byl vadny vstupni
usmermovaci mustek, zkrat jedna dioda. nekde mam pro podobne opravy
kabel, kde je v serii zasuvka, kam muzu pichnout treba rychlovarku, coz
uz nevyrazi ten jistic, ale do zavady mi potece co pusti ta rychlovarka,
takze dalsi efekt urcite bude. netusim jak velkou zatez muzu pouzit, aby
bezne spinany zdroj nabehnul, pokud neni zatizeny.
jaky postup pripadne zvolit ?
pomuzu si lab_zdrojem 300V/1A ? uz jsem o nem uvazoval a v dilne by se
obcas hodil, treba tento:
https://www.hadex.cz/g851d-laboratorni-zdroj-kuaiqu-spps3001d-0-300v0-1a-
programovatelny/
dneska prisel novy mustek do te nabijecky. jak jsem zjistil, byl uz
meneny, ale za podobny na 2x mensi proud. asi byl po ruce v supliku a
vypadal podobne, chapu.
ted tam dam co tam patri a zase budu mit strach to pustit, jesli za nim
jeste neco neodeslo :-) nevdecna prace pro kamarada, co vzit musim :-)
dik za info.
t.