zdroj/pripravek pro ozivovani/opravy pristroju napajenych z 230V ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Únor 27 10:51:07 CET 2024

Jenomže ta žárovka může být málo. Některé zdroje nemusí naběhnout. Kvalitní
značkové telekomunikační moduly nenaběhnou protože si hlídají krom jiných
věcí třeba i rychlost nabíjení toho vstupního elytu po zapnutí. Zrovna tak
některé spínané zdroje nepojedou ze stejnosměrného napájení protože ještě
před můstkem je další stdby  zdroj s malým 230V tráfkem. Já mám pro tyhle
účely 3  x 45OHM spirály paralelně. Pokud zdroj vyhazuje jistič, tak se
závada dobře hledá když se připojí na malé napájení například z autotrafa.
A  nastavím tam  tam větší proud 15 A a závada se dobře najde
termokamerou.  Nebo  se vadná součástka sama ohlásí buď opticky a nebo
zvukově a nebo se rovnou sama odletuje.