zdroj/pripravek pro ozivovani/opravy pristroju napajenych z 230V ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Únor 27 10:45:40 CET 2024

tak zdroj muzu s nastavenym omezenim pripojit pres vypinac.
u te zarovky(s vlaknem) ted koukam do hobbymarketu a koupim uz jen
"specialni" zarovky do trouby 15W nebo 25W  + patice E14. tak asi zase
hodne vydrzej, kdyz jsou z trouby :-)
zajedu tam a udelam volitelnou zatez z 5ks zarovek.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice