Re: Myčka Bosh, chyba CL

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Únor 26 20:19:03 CET 2024

Predlzovacky vacsinou nemaju nity, ale samorezky s hladkou hlavou.
Potriet pastou, napajkovat gulicku pajky, este za tepla pichnut plochy
skrutkovac, pockat chvilu, kym vychladne a odkrutit. Potom davam bezne
zamorezky s krizovou hlavou.
Zatial som takto dokazal vybrat krytky zo vsetkych predlzovaciek, co sa
mi dostali do ruky.

miro