Re: FVE: Komunikace s měničem Goodwe

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Únor 26 20:10:49 CET 2024

Tak to asi bude, jen mi ty soucty a rozdily uplne nesedi. Vypada to, ze je
to tim, ze to nectu vsechno najednou ale postupne po jedne sekunde a asi se
uvnitr menice meni rychleji, nez to stihnu vsechno precist.
Rychleji to cist nechni, to se mi ta komunikace sekala, protoze pres dalsi
port komunikuju jeste s jednim zarizenim. To jsem tady resil uz vloni.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW