RE: Master - slave zásuvka

Vladimír Franěk vladimir.franek na mobilcz.cz
Pondělí Únor 26 12:29:04 CET 2024

Zdar, opravoval jsem několik přístrojů ve kterých byl použit „srážecí“ sériový kondenzátor

krabicové provedení M33, M47 (např. v Lidlmetr wattmetr, digitální časovače apod.), kde

tyto kondíky měly kapacitu od 10k do 50k, takže asi nějak opravdu degradují.

Vladimír

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Monday, February 26, 2024 8:20 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Master - slave zásuvka

Tak já asi mám  nějaké kvalitní kondy. V lustrosvorce v ložnici  mám už asi 5 rok 100n/630V  má označení CBB22 .  Aby v klidu nesvítila LEDž. Teď jsem ho schválnė zmėřil.

107 nF... Že degradují elyty vím, staré hnědé válečky od Tesly jsem taky všechny v TW140 vyměnil.  Ale když holt je kondík kvalitně udělaný tak asi funguje jak má a není důvod aby mu někam utíkala kapacita..