Re: Přepínač na šňůru?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Únor 25 20:52:14 CET 2024

Tak pořád platí, že jestli to má být nějaký šňůrový schodišťák, tak
šňůra bude pětidrát. Nebo dvě šňůry :)
A nebo to celé namastit k tomu vypínači a udělat to na malé vzdálenosti.

A pak ještě možnost udělat nějaký pákový mechanizmus poháněný servem :)
Nebo třeba ty motorem přepínané vypínače, jako používají kávovary :)
A nebo to budeš spínat jen tím smart homem a uděláš si k němu extra
ovládací tlačítko - pochopitelně smart.