RE: Myčka Bosh, chyba CL

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Únor 25 12:05:32 CET 2024

No měli jste dětskou návštěvu a dítě si tak dlouho hrálo s čudlíky, až se mu podařilo navolit nějaký program trvající 29 minut a když myčka pochopila, že jde o nějakého dětského gamblera, zablokovala se 😊
Taky jsem jednou po takové návštěvě málem přizabil vnoučata, než jsem zjistil, co se děje 😊 Odblokování najdete na webu, chvíli se drží nějaká kombinace tlačítek.

Jakub Šerých