Re: Sváření ( bylo Re: Svářecí invertor )

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 22 23:32:30 CET 2024

Jak to chápu já:
svařování - spojování předmětů tepelným procesem, svařit co s čím
sváření - být s někým na kordy, svářit se s někým

Já chci mít raději s lidmi dobré vztahy. Tak se s nikým nechci svářit.
Ale občas potřebuju něco svařit dohromady.

PL