Re: Sváření ( bylo Re: Svářecí invertor )

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 22 21:35:22 CET 2024

Nebude to nějaký omyl?
Svařování (nikoli sváření, jak je v předmětu mailu) je přece záležitost
proudového zdroje s napěťovým omezením.
Moderní svářečky používají synergii, tedy že se to pokud možno všecko
nastavuje jedním čudlíkem, a ta svářečka už z toho vymyslí posuv drátu a
potřebný proud.
Tak bych tam čekal buď jeden čudlík na všechno, nebo dva na posuv a
proud. Ne pro řízení napětí.

PL