Nabídka knih - spíše pro sběratele.

Ladislav Kručinský ladislav.krucinsky na hermanicky-pivovar.cz
Čtvrtek Únor 22 16:11:06 CET 2024

Zdravíčko kolezi, dělaje pořádek, shromáždil jsem knihy ke kterým sice mám jakési ty nostalgické vzpomínky ale zároveň vím, že je již nevyužiji.

Než je dám na bazary nabízím nejprve zde (viz příloha)

A ještě

Ondrejička, Viktorín: Praktické výpočty z rádiotechniky a televízie. Alfa Bratislava - 1969

Knihy Impulsová technika I a II jsou učebnice tohoto předmětu z katedry radiolokace Vojenské Akademie Antonína Zápotockého vyznamenané Řádem republiky a Řádem rudé hvězdy 😊. Autor Jiří Ječmen, Zdeněk Švábenský rok 1974.

Pokud máte zájem, zašlu nejlépe přes Zásilkovnu, dáte-li kód.

Ing. Ladislav Kručinský

Koněvova 427/90

713 00 Ostrava - Heřmanice