PWM 80V 25A

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Únor 22 15:18:21 CET 2024

Existuje třeba balancer pro 4 články, který má být schopen dát 10A,
nikdy jsem víc, než 5A nenaměřil. Nejspíš to způsobují odpory přívodních
drátů k jednotlivým článkům. Jenže pokud s nimi chcete obhospodařit 24
článků, tak je to skoro neřešitelné.

Ale je otázka, zda se nesnažím zbytečně, protože samozřejmě mnohem
jednodušší řešení je v okamžiku, kdy je jeden článek nabitý sepnout
stykač a posílat to do bojleru. Jenže ty 2kW toho tělesa jsou zase moc,
takže baterky vybíjíte. A teď kolísá dodávaný proud podle toho, jak jdou
mraky i odběr podle toho, jakáje zrovna spotřeba. Takže to musí ovládat
něco, co je schopné zareagovat v rozumném čase. Takže číst informaci z
bms o tom, jaký teče proud baterkami mi připadá nejlepší.

Martin Záruba