PWM 80V 25A

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Únor 22 15:10:28 CET 2024

Je to přesně tak, jak říkáte. To těleso má 3 24V sekce, takže zapojit do
série byla jediná možnost. Samozřejmě ideální by bylo, kdyby měla každá
sekce napětí 80V, ale takové jsem nenašel a těleso na 230V má moc velký
odpor. TO přepínání určitě jde udělat, ale bude to mnohem složitější.

Jeden článek má vnitřní odpor asi 2mO. Takže při zatížení 25A klesne
napětí o 50mV. Nevím, jak to má udělané ten balancer uvnitř, ale
předpokládám, že to bude A-D převodník a nějaký multiplex jednotlivých
článků. Takže celková doba měření se bude blížit 1s. Pokud by pwm měla
100 Hz, tak by to převodník už asi moc neměl poznat, ale i při 1kHz by
spínací ztráty pravděpodobně byly menší, než ztráty na RdsOn. Pokud bych
před mosfet dal LC filtr a při 1kHz pak při střídě 50% by byla délka
pulzu 500uS. Pokud bych připustil kolísání napětí na kondenzátoru 10V,
vyjde kapacita C=I * t / U = 25 * 500 / 10 = 1250uF. Nebo počítám blbě?

Martin Záruba