Re: Šlo by tohle použít na pájení pastou ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 22 14:33:33 CET 2024

Jako předehřev ano, pro kontaktní přetavení už to má malý výkon a asi by
to ani nezvládlo potřebnou teplotu.
Připadá mi to dost vysoké, bylo by to na stole při práci možná dost
nepříjemné. Aby se u toho nemuselo sedět na barové stoličce.

Malý tip (z praxe): elektrický vařič za 3 stovky s 3x vyšším výkonem, na
tom kus tlustšího hliníkového plechu a K-termočlánek.
To se dá použít jak na předehřev, tak i na pájení kontaktním přetavením.
Ti pracovitější si k tomu udělají automatický regulátor, ti línější
(jako já) to regulují rukou.

PL