Re: OT: kód na jedno použití od Microsoftu

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Únor 22 09:40:12 CET 2024

posledni dobou je ta aktivita fujtajblu nejaka vetsi.
me nechodi vubec nic, ani do pc, ani nikdo nevola, zadne sms atd.. ale
pred par dny "vystraha zabezpeceni uctu Microsoft", ze prej z mojeho
seznam emailu. protoze ale zadnej ucet MS nemam, tak asi nic :-)
dokonce mi vcera prisla sms, ktera je podle infa z webu premiova a
platim za ni 99kc jen ze mi prisla ! ze prej si ji nejaka apka z mobilu
objednala. mam v mobilu jen to od vyrobce + nekolik proverenych,
instalovanych pred hodne rokama. info je z roku 2019, tak uvidime jestli
neco bude videt ve vyuctovani.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65