Re: Sváření ( bylo Re: Svářecí invertor )

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 21 22:14:59 CET 2024

Já jsem se naučil tu elektrodu "tlačit" do sváru. Když zapálím oblouk,
nedržím žádnou vzdálenost, ale normálně se elektrodou opřu o ten matroš, do
díry, mezery mezi nimi. A nechce to spěcht, je krásně vidět, jak se
materiály natavují. Jenomže to mi jde jenom s tím KITinem. A naučil jsem se
propojovat oba svařované materiály, které k sobě svařuji. To že u sebe leží
dvě pásoviny nezajišťuje dotyk ( do prvního sváru, který se ale právě kvůli
tomu nedaří )
Jinak u mě je úspěch daný opravdu výměnou toho invertoru. Jsem teď ten
zajíc co jezdí s automatem.  Vařil jsem i na stropě hák k traverze a paráda.
Zkuste to někdy s něčím jiným..