PWM 80V 25A

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Únor 21 16:10:48 CET 2024

Mě připadalo 2x18A pro ohmickou zátěž dost rezerva, ale dám si poradit.
Jak moc je důležitá parametr Avalanche energy? Dost se u podobných typů
liší. Jako budič chci dát IX2127G IXYS - IC: driver | high-side,budič
hradel; DIP8; -500÷250mA; Ch: 1; U: 600V | TME Czech Republic s.r.o. -
Elektronické součástky
<https://www.tme.eu/cz/details/ix2127g/drivery-mosfet-igbt/ixys/> Líbí
se mi, jak je řešená ochrana před přetížením. Zkusil jsem připojit
mosfet přes rezistor 0,1 O na 3,2 LiFePo a na ovládání plynule zvyšovat
napětí. Na D se objevil cca 320 nS pulz, kdy napětí kleslo na 1,2 V a
pak mosfet rozepnul. K novému sepnutí je třeba vrátit ovladací napětí
pod rozhodovací úroveň.

Martin Záruba