Re: Chytré žárovky a jejich protokoly

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Únor 21 15:30:09 CET 2024

Že se ještě vracím k tomu rušení.
Pokud to už teď správně chápu, tak máte RPi, na něho nakrátko připojený
HDD, pak do druhého USB zastrčenou metrovou USB prodlužovačku a v ní to ZB.

Pokud ale platí, že provoz na USB3 ruší ZB (tj. provoz na USB3 je
rušitelem, ZB je rušeno), tak je to přece takto špatně.
Naopak Vám ta metrová prodlužovačka funguje jako anténa, která vyzařuje
provoz toho USB3 a o to víc ruší přijímač toho ZB.
Takže prodlužka by fungovala snad jen pokud by byla v portu USB2. Pokud
tedy budeme předpokládat, že pomalejší komunikace max. Hi-speed USB
nebude to ZB rušit.
Nebo kdyby to rušila nikoli ta vlastní USB3 komunikace, ale nějaké
obvody na desce RPi (které možná souvisí zrovna s tím USB3, ale možná
taky nesouvisí).

PL