Re: Chytré žárovky a jejich protokoly

Ales Filip konference.afilip na centrum.cz
Úterý Únor 20 21:35:50 CET 2024

Dobrý den,

Máme jednopatrový zděný dům. V patře mám RPi4, k němu Sonoff ZigBee USB-E
(Zigbee2mqtt). Ještě na metrovém prodlužováku, protože na FB psali, že to
jinak RPi s HDD připojeným do USB 3.0 ruší. Nahoře čidla fungují bez
problémů. Dole v přízemí to funguje už tak na hranici. Když dám čidlo dole
za okno, tak ho to chvilku vidí, a potom to vypadne, a už ho nenajde. Dal
jsem tedy dolů repeater. Čidla s k němu stejně moc nepřipojují, a drží se
koordinátoru nahoře. Občas se k němu připojí, potom se zase chytají nahoru.
Ale čidlo za oknem, 2 metry od něj se stejně nechytají. Cihlová zeď s
polystyrenem, a okna asi pokovená.
WiFi AP je také v patře, a WiFi čidla se k němu chytají i venku, a dokonce
i asi 5m od okna v garáži.

S pozdravem,
--
 Ales Filip