Re: Solární ohřev vody za 1 Kč

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Únor 20 21:05:11 CET 2024

Ano, ceny panelů padly hodně nízko, já to kupoval předloni a to byla
cena za panel 460Wp někde 5-6000Kč.

Když je hodně hnusně a nízké mraky a déšt, tak z panelů skoro nic neleze
- to klidně můžete být i dva tři dny bez teplé vody. Ta velká nádrž tomu
hodně pomůže. Navíc jsem ji musel mít kvůli kotli, tak proč ji nevyužít.
Ta střídavina je výhodná - spínám to běžnýma stykačema, do okruhů
bojleru a topné spirály v nádrži jsem nemusel nijak zasahovat. Prostě se
k tomu chovám jako k běžnému AC, což je pochopitelné i pro náhodného
elektrikáře, který by to po mě předělával kdyby nebylo zbytí.

Petr