micro usb - micro usb propojka

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Únor 20 18:48:56 CET 2024

Rozhodně se mi líbí tento popisek:
https://www.aliexpress.com/item/1005003227466952.html
Tady je malinko čitelnější:
https://www.aliexpress.com/item/4001268137154.html

Ale jak tak koukám, tak jsou to všechno M-F a ty potřebuješ M-M a ty
tedy nevím, jestli existujou.

a-ha, tak existujou, jako normální drát:
https://www.aliexpress.com/item/1005003452445527.html
A tohle bude asi to co hledáš. Mám pocit, že je to stavebnice a půjde to
i zeditovat na přesný rozměr. Pokud ne, tak varianta 5cm délky (0,05m)
bude dobrá:
https://www.aliexpress.com/item/1005004094748258.html

Tady je polotovar:
https://www.aliexpress.com/item/1005004675308119.html